faq

Czy moje zamówienie może zostać wysłane poza teren Polski?

Tak, paczki wysyłane są za pomocą przesyłki kurierskiej oraz za pośrednictwem Poczty Polskiej na terenie Polski oraz na terenie Unii Europejskiej.

Czy istnieje możliwość otrzymania faktury za dokonane zakupy?

Tak, należy wypełnić odpowiednią rubrykę podczas wypełniania formularza zamówienia.

Jak szybko od momentu złożenia zamówienia otrzymam produkt?

Zakupy wysyłane są najczęściej następnego dnia roboczego (Butik nie pracuje w poniedziałki) od dokonanego zamówienia i zakończonej płatności. Czasami paczki wysyłamy tego samego dnia co dokonane zamówienie z zakończoną płatnością.

Czy mogę zamówić biżuterię dla kogoś w prezencie?

Tak, wystarczy, że podczas wypełniania formularza zamówienia podadzą Państwo docelowy adres dostawy. Jeśli życzą sobie Państwo aby paragon lub fakturę wysłać pod inny adres niż adres dostawy prosimy o napisanie tej informacji w uwagach.

Czy mogę zwrócić biżuterię zakupioną w sklepie internetowym jeśli z jakiegoś powodu pojawi się taka potrzeba?

Klient ma prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania produktu. Więcej informacji na ten temat znajduje się w zakładkach ‚regulamin’ oraz ‚prawo do odstąpienia’.

Czy Moie to polska marka? Czy produkty produkowane są w Polsce?

Tak, Moie to autorska biżuteria projektowana i produkowana w 100% w Polsce.

Czy biżuteria wykonana jest z metali szlachetnych?

Tak, biżuteria Moie powstaje tylko i wyłącznie z metali szlachetnych (srebro i złoto).

Czy asortyment w sklepie internetowym jest podobny do tego dostępnego we flagowym butiku Moie w Warszawie?

Tak, asortyment dostępny w butiku pokrywa się z tym dostępnym w sklepie internetowym. Niektóre unikatowe produkty można znaleźć dodatkowo w butiku Moie.

Czy mogę zwrócić zakupy dokonane stacjonarnie w butiku Moie?

Niestety butik Moie nie ma możliwości przyjmowania zwrotów. Jedyną dopuszczalną opcją pomocy w nietrafionych zakupach jest możliwość wymiany zakupów na inny produkt w terminie do 7 dni kalendarzowych (licząc od dnia zakupu).

W jakiej formie otrzymam dokonane w sklepie internetowym zakupy?

Biżuteria Moie pakowana jest w specjalną bibułę (która nie wchodzi w reakcje z metalami szlachetnymi), następnie pakowana jest w ozdobne pudełeczko z logiem Moie. Do kompletu dołączony jest również uroczy woreczek pomocny w codziennym przechowywaniu biżuterii oraz zabieraniu biżuterii w podróż.

Czy biżuteria Moie może „ściemnieć” lub zmienić kolor?

Tak, biżuteria Moie wykonana jest z metali szlachetnych, a te mają prawo pokryć się osadem/utlenić (szczególnie wrażliwe jest srebro i złoto Vermeil czyli srebro powlekane). To czy osad powstanie zależy od tego jak biżuteria była użytkowana i przechowywana i często powstaje zupełnie nieświadomie. Powstałe osady można z łatwością usunąć, przywracając biżuterię do stanu pierwotnego. Biżuterię można czyścić samodzielnie, korzystając z odpowiednich środków lub szmatki do czyszczenia biżuterii ze srebra. Klienci Moie mogą również skorzystać z bezpłatnej usługi czyszczenia zakupionej w Moie biżuterii w butiku w aktualnych godzinach pracy sklepu (Warszawa, ul. Piękna 16).

Czy Moie wykonuje indywidualne projekty na życzenie klienta?

Niestety Moie nie ma takiej usługi w ofercie. Istnieje możliwość indywidualnego zamówienia dostępnego w sklepie modelu, ale z innego materiału (np. istnieje możliwość zamówienia dowolnego produktu w wersji wykonanej w całości ze złota 14k). Szczegółowe informacje dostępne są na życzenie, prosimy o kontakt pod adres e-mail: shop@moie.pl

Koszyk